کد خبر : ۲۲۲۰۱۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ساعت ۱۱:۳۹

فرمانده آماد و پشتیبانی جنوب غرب نزاجا:
شهادت آتش نشانان عزت و آبروی این شغل را دو چندان کرد

فرمانده آماد و پشتیبانی جنوب غرب نزاجا گفت: شهادت چندتن از آتش نشانان کشورمان عزت و آبروی این شغل را دو چندان کرد و یک اتفاق تاریخی رقم خورد.

 شهادت آتش نشانان عزت و آبروی این شغل را دو چندان کرد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سرهنگ بهروز عزیزی عصر امروز یکشنبه با حضور خود و همراهانش در ایستگاه شماره یک آتش نشانی دزفول درجمع پرسنل این سازمان اظهار کرد: حادثه رخ داده برای آتش نشانان غیور کشورمان بغض آور و دردناک بود.

وی بابیان اینکه شهدای آتش نشان همانند شهدای جنگ تحمیلی هستند، افزود: اقدامات خطرناک و پراز ریسکی  که آتش نشانان درطول شبانه روز انجام می دهند واقعا جرات و شهامت می خواهد که هیچ فرقی با دلاوری های رزمندگان دفاع مقدس ندارد.

فرمانده آماد و پشتیبانی جنوب غرب نزاجا ادامه داد: هرچند شهادت این آتش نشانان بسیار جانسوز بود اما این افراد به تاریخ پرافتخار ما پیوستند و موجب عزت و آبرو برای مملکت شدند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: تاریخ ما در سالهای آینده دلاوری این آتش نشانان شهید را برای نسل های دیگر روایت خواهد کرد وموجب دوچندان شدن عزت و آبروی قشر آتش نشان خواهد شد.

وی گفت: این اتفاق همچنین موجب تغییر دید منفی و اشتباه بسیاری از مردم نسبت به این حرفه شد و اکنون تمام ملت به درک عمیقی از مجاهدت ها، تلاش ها و از جان گذشتگی های آتش نشانان رسیده اند و همراهی بیشتری خواهند داشت که این امر مرهون خون شهدای حادثه پلاسکوی تهران است.

فرمانده آماد و پشتیبانی جنوب غرب نزاجا با تاکید برلزوم توجه مسئولان نسبت به تامین نیازهای سازمان آتش نشانی، عنوان کرد: امکانات سازمان آتش نشانی دزفول به روز و کامل نیست که لازم است مسئولان متولی بفکر مدرن کردن و تجهیز این سازمان باشند تا شاهد فاجعه نباشیم.

سرهنگ عزیزی همچنین ابراز امیدواری کرد که این اتفاق طی چندروز آینده از یاد مسئولان نرود و این حادثه را تلنگری برای توجه بیشتر درراستای رفع موانع و مشکلات آتش نشانی بدانند.

وی درادامه اضافه کرد: درتمام این روزهای وقوع حادثه شاهد همبستگی خوبی بین مردم و مسئولان هستیم و همواره شاهد اقدامات بدون ریای مردم به شکل های مختلف هستیم که مایه افتخار برای مملکت است.

سرهنگ عزیزی همچنین بیان کرد: دراین حادثه شاهد ازبین رفتن منبع درآمدخانواده های زیادی بودیم و بسیاری نیز داغدار شدند که غم ما نیز خواهد بود .امیدوار هستیم خداوند به تمام بازماندگان این شهداصبرجمیل عنایت کند.

به گزارش دز ان ان، فرمانده انتظامی به همراه جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان، فرمانده راهور، فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی ، فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی شهید آزادی به همراه چندتن از عوامل این تیپ، اعضای شهرداری و شورای اسلامی شهردزفول و گروه های متعدد مردمی، تاکسیرانی، مدارس و پیش دبستانی ها نیز امروز با حضور در ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی دزفول با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای آتش نشان حادثه پلاسکوادای احترام کرده و با آتش نشانان دزفولی ابراز همدردی کردند.

برچسب ها: سرهنگ بهروز عزیزی آتش نشانی فرمانده آماد و پشتیبانی جنوب غرب نزاجا